Dostawa towaru:

1.    Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępne na stronie Sklepu Internetowego, są to: Kurier GLS lub InPost
2.    Klient ma możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru.
3.    Klient pokrywa koszty dostawy. 
4.    Termin dostawy najczęściej wynosi 5-7 dni roboczych, chyba, że oferta dotyczy usługi ekspresowej to wysyłka następuje najpóźniej następnego dnia roboczego, o ile zamówienie wpłynęło do godziny 12 dnia poprzedzającego.
5.    Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
6.    Sklep Internetowy odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zamówionego towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep Internetowy.
7.    Przesyłki kurierskie podlegają ubezpieczeniu.
8.    Klient w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu jest jednym z warunków uzyskania reklamacji na usługę kurierską.
9.    Towary dostarczane są na terenie Polski oraz UE (po każdorazowej wycenie dla konkretnej destynacji).

Płatność:

1.    Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w formie:
•   przelewu bankowego na konto firmowe

Intertom Tomasz Winciersz

ul. Grel 95

34-400 Nowy Targ

PKO BP INTELIGO

26 1020 5558 0000 8802 3365 3241

•    za pobraniem;